Whatsapp Facebook LinkedIn RSS feed

'Investeren in marketing werpt zijn vruchten af'

NIEUWS
Facebook Linkedin Whatsapp
Nino Stuivenberg, woensdag 9 augustus 2017
33 sec


Marketing: het is voor veel kwekers nog een ver-van-hun-bed-show. Er zijn echter ook bedrijven die hier steeds meer in investeren, zoals Van Vliet New Plants.

Van Vliet heeft de marketing het afgelopen jaar intensiever opgepakt, onder meer door daar in de vorm van Peter Kroes speciaal iemand voor aan te nemen. Die aanpak werpt nu al zijn vruchten af, zo laat het bedrijf weten. 'Door meer op bezoek te gaan bij kwekers en samen met hun een weg uit te stippelen voor de noviteiten, kunnen we de markt nog beter bedienen. Het is een win-win situatie voor beide partijen', aldus Kroes.

Binnen- en buitenland

Kroes reist hiervoor niet alleen door Nederland, maar ondersteunt Sander van Vliet ook in het buitenland. De ingeslagen weg zal verder worden uitgebreid waar nodig is. Het mag geen verrassing heten dat Van Vliet New Plants ook aanwezig is op Plantarium. Daar worden verschillende noviteiten getoond, maar wordt ook genetwerkt met kwekers, handelaren, inkopers en de consument.



LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
AGENDA
Groenbeurs Brabant en Haaren: 'Op inkoop in het zuiden'
woensdag 14 januari 2026
t/m donderdag 15 januari 2026
IPM Essen 2026
dinsdag 27 januari 2026
t/m vrijdag 30 januari 2026
Voorjaarsbeurs Menkehorst Kwekerijen
maandag 2 februari 2026
t/m donderdag 5 februari 2026

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
Webshop
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER