'Investeren in marketing werpt zijn vruchten af' |
|
|
|
|
| Nino Stuivenberg,
woensdag 9 augustus 2017 |
 |
| 33 sec |
Marketing: het is voor veel kwekers nog een ver-van-hun-bed-show. Er zijn echter ook bedrijven die hier steeds meer in investeren, zoals Van Vliet New Plants.
Van Vliet heeft de marketing het afgelopen jaar intensiever opgepakt, onder meer door daar in de vorm van Peter Kroes speciaal iemand voor aan te nemen. Die aanpak werpt nu al zijn vruchten af, zo laat het bedrijf weten. 'Door meer op bezoek te gaan bij kwekers en samen met hun een weg uit te stippelen voor de noviteiten, kunnen we de markt nog beter bedienen. Het is een win-win situatie voor beide partijen', aldus Kroes.
Binnen- en buitenland Kroes reist hiervoor niet alleen door Nederland, maar ondersteunt Sander van Vliet ook in het buitenland. De ingeslagen weg zal verder worden uitgebreid waar nodig is. Het mag geen verrassing heten dat Van Vliet New Plants ook aanwezig is op Plantarium. Daar worden verschillende noviteiten getoond, maar wordt ook genetwerkt met kwekers, handelaren, inkopers en de consument.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|