Bloemenbureau Holland werkt aan campagne voor extra omzetboost bloemen en planten |
|
|
|
|
| Sjoerd Rispens,
donderdag 7 mei 2020 |
 |
| 52 sec |
Bloemenbureau Holland is bezig met een nieuwe campagne om en extra omzetboost voor bloemen en planten te creëren op het moment dat de meest beperkende restricties omtrent corona opgeheven zullen zijn.
Kick-off meeting
De campagne moet ervoor zorgen dat alle momenten van samenzijn die door de coronacrisis niet door konden gaan, straks alsnog gevierd kunnen worden. Inmiddels is een kick-off meeting per video georganiseerd met maar liefst 20 enthousiaste en toonaangevende vertegenwoordigers van de sierteeltsector. Daar doen veredelaars, kwekers en handelsbedrijven aan mee.
Bereidheid
Tijdens de eerste online bijeenkomst voor deze campagne werd duidelijk dat er veel bereidheid is om de krachten te bundelen, samen in een campagne te investeren en versnippering tegen te gaan. De bedoeling is om eerst in grote lijnen een campagneplan te maken en dit voor te leggen aan alle partijen. Het is belangrijk dat alle deelnemers achter het plan staan.
Verbondenheid
Binnenkort zal het eerste campagneconcept gepresenteerd worden. Tijdens deze crisis zijn er veel momenten waarop we niet samen kunnen zijn. De partijen ontwikkelen een idee waarbij deze momenten alsnog met aandacht, met elkaar in alle vrijheid én met bloemen en planten kunnen vieren. Bloemen en planten staan immers voor verbondenheid en voor aandacht en hebben de positieve eigenschap de connectie tussen mensen te benadrukken. De campagne moet bij voorkeur in alle kernlanden (Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk) kunnen worden uitgevoerd. De startdatum hangt natuurlijk af van wat er wordt besloten over de corona-maatregelen. De partijen koersen op inzet van de campagne in de maanden na de zomervakantie.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|