Sierteelt Marketing Event: meters maken bij digitalisering
dinsdag 6 juli 2021
De sierteeltsector loopt niet bepaald voorop als het gaat om marketingactiviteiten, in tegenstelling tot teelt, afzet en productie. Daarin is de sector koploper. Om stappen te zetten in de digitalisering van marketingactiviteiten, organiseert marketinginstituut NIMA het vijfde Sierteelt Marketing Event op donderdag 23 september in Floriworld Aalsmeer.
De hoofdvraag van het event luidt: 'wat zijn de belangrijkste acties als het gaat om "meters" maken bij de digitalisering van de marketing?' Om daar antwoord op te krijgen nemen verschillende experts deelnemers mee in de wereld van digitalisering. Zo wordt belicht welke stappen nodig zijn op dit gebied en wordt er een beeld gegeven waar de sector anno 2021 staat. Ook geven sprekers voorbeelden uit de praktijk om deelnemers te inspireren voor hun eigen marketingactiviteiten.
Vertaling naar digitaal
Cock van Bommel, voorzitter van NIMA Community Foodchain- & Agri Marketing (en van Erfgoed) over het event: 'Iedereen weet hoe mooi bloemen en planten zijn. We weten veel over het geef- en genietmoment, maar hoe ga je nu in een digitale wereld met zo'n product om. Op 23 september a.s. geven we mensen uit het vak tips en suggesties voor.'
Programma en sprekers
Het programma begint vanaf 14:45 uur bij Floriworld Aalsmeer waarbij onder meer Cock van Bommel, Dennis van der Lubbe, managing director - Bloemenbureau Holland en Hans van der Meulen, kerndocent bij Beekestijn Business School zullen spreken. De dag wordt afgesloten met een maaltijd en netwerkborrel.
Het event zou aanvankelijk in maart 2021 plaatsvinden maar werd verzet naar juni in verband met coronamaatregelen. Ook deze datum schoof op naar de huidige datum: 23 september 2021.
Hoe, wat, waar?
Locatie: Floriworld Aalsmeer Datum en tijd: Donderdag 23 september, 14:45 - 21:00 uur Kosten: Leden: €39 en niet-leden: €69 (excl. btw) Deelnemen? Schrijf je hier in
|
Tip de redactie
|