Laurierkwekerij Gova start Laurus nobilis community |
|
|
|
 |
| 44 sec |
Jack Goossens van handelskwekerij Gova in Nispen wil via de Social Media van de consument meer te weten komen over zijn product: de Laurus nobilis. Hiervoor start Goossens op Facebook de Laurus nobilis community. “Het doel hiervan is dat mensen die iets willen weten, iets over laurier te vertellen hebben of een mening hebben, dat daar kwijt kunnen. Met de Laurus nobilis community wil ik bereiken dat er discussie over laurier ontstaat, waarbij wij dan een van de deelnemers zijn. Wat ik wil is dat ik te weten kom hoe de particuliere koper de laurier ervaart. Waarom hebben ze nou juist voor de laurier gekozen? Was dat vooropgezet, omdat ze die plant al kenden en de laurier bewust hebben gekocht? Of is het in een opwelling gebeurd, zo van: ‘ik vond het wel een leuk plantje en daarom heb ik hem gekocht’? Of komt het misschien door het potje, omdat het goed in het interieur past en die plant er toevallig in zat? Op dit moment heb ik geen idee en ik wil er graag achter zien te komen. Via Facebook kun je op een redelijk eenvoudige manier achterhalen wat de beweegredenen van mensen zijn om laurier te kopen”, aldus Goossens in een uitgebreid interview in het komende nummer van Boom in Business (nr. 2).
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|