Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

Met storytelling je product onderscheidend presenteren

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Hanneke Tax, vrijdag 18 augustus 2023
55 sec


Presentaties van Romeo Sommers op Plantarium|Groen-Direkt: 'Door middel van storytelling maak je contact met je klant'

'Met storytelling voeg je emotie toe aan je product en het is een middel om contact te maken met je klant. Zo betrek je de klant bij het kiezen van jouw product. Storytelling leidt tot meer zichtbaarheid van het product en leidt tot betere verkoop', aldus Romeo Sommers over zijn presentatie op tuinplantenbeurs PlantariumGroen-Direkt.


Op de beurs laat Sommers verschillende voorbeelden zien van hoe je met storytelling je product onderscheidend kunt presenteren. Bij de hoofdpresentatie komt een wand met informatie wat storytelling is. Bezoekers hebben hier ook de mogelijkheid om hun story achter te laten met memoblaadjes: 'What's your story?'

Klimaatverandering

In de hoofdpresentatie wordt het thema klimaatverandering behandeld. 'Met de klimaatveranderingen krijgen we steeds extremer weer. Stortbuien en overstromingen of zeer warme en droge zomers. We moeten steeds klimaatbewuster produceren, hoe laten we dit in de winkel zien?'
In de presentatie laat Sommers op inspirerende wijze zien welke planten geschikt zijn voor het veranderende klimaat en welk verhaal je hierbij kunt vertellen. En maak hier ook een leuke selfie.


Luxe merkbeleving

Voor het thema luxe merkbeleving laat Sommers in een stijlvolle zwarte presentatie zien dat je een product waardevermeerdering kunt meegeven door extra aandacht te schenken aan de naam, de presentatie en mooie potten. Hierdoor creëer je een luxe uitstraling waardoor je de gevoelswaarde verhoogt.


Romeo Sommers is op beide beursdagen aanwezig en geeft graag een toelichting bij de presentaties.

Tijdens PlantariumGroen-Direkt op 23 en 24 augustus 2023 staan stands van (handels)kwekerijen met een breed assortiment tuinplanten, inclusief uitgangsmateriaal. Daarnaast zijn er voor de najaarseditie 68 aanmeldingen voor de Green Retail Awards en is er volop inspiratie voor op de verkoopvloer, zoals de presentaties over storytelling.


LEES OOK
Najaarseditie PlantariumGroen-Direkt
24-02-2023 | AGENDA
27 sec

LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
AGENDA
Mid Season Days bij GROEN-Direkt
maandag 19 mei 2025
t/m dinsdag 20 mei 2025
Chelsea Flower Show 2025
dinsdag 20 mei 2025
t/m zondag 25 mei 2025
De International Flower Trade Expo 2025
dinsdag 3 juni 2025
t/m donderdag 5 juni 2025
GreenTech event
dinsdag 10 juni 2025
t/m donderdag 12 juni 2025
Zomerdagen bij GROEN-Direkt
dinsdag 10 juni 2025

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER